Oldalak

Harmincegyedik részlet - Perzselő vágyak (Különkiadás)

Kedves Olvasók!
Ezúttal egy kisebb szösszenetet hoztam nektek, amiben egy enyhén erotikus szál bontakozik ki. Remélem, hogy tetszik nektek. Ha időtök engedi, térjetek be az Arccal a tükörnek címen futó oldalamra, ahol egy vadiúj cikk vár rátok, és arra, hogy véleményezzétek. Mivel egy egy rövidke részlet, ezért ma még érkezik egy újabb. ;)
***
Az ágyon heverésztem és arra vártam, hogy Krisi végre kitápászkodjon a fürdőszobából. Sejtelmem sem volt róla, mi tarthat annyi ideig, hiszen meleg víz nem igen akadt. Apa meg is jegyezte a dolgot, mikor legutóbb a kisházban hétvégéztünk.
 Hallod, élsz még?- kiáltottam hangosan, hogy biztosan meghallja.
 Igen, máris megyek!- hangzott a válasz, miközben én heves futkározásba kezdtem. Egy doboz gyufát kerestem a konyhaszekrényben, na meg persze némi gyertyát. A hálóban kiégett a villanykörte, vak sötétben pedig sohasem tudtam volna elaludni.
 Azt hittem, megfagyok- rontott ki az ajtón. A nyakába csapott törölközővel rendületlenül haját dörzsölte. Még így nedvesen sem festett jobban, de talán pont ezért imádtam annyira. Volt valami megmagyarázhatatlan vonzalom bennem a zilált „fecskefészkek” iránt.
 És még az áram sem szuperál a hálóban- csaptam a homlokomra dühösen. A végeredményt tekintve viszont egészen más gondolatok kavarogtak a fejemben.
 Nem baj, ez így sokkal romantikusabb- ült az ágy szélére.
Velem szembe fordult, így láttam, amint a gyertyák lángja meg-meglobban tekintetében. Akaratlanul is fedetlen felsőtestére tévedtem, és leplezhetetlen bámulásba kezdtem.
 Egész szép kis kockák- siklott végig mutatóujjam a hasán.
 Igyekszik az ember- tépázták meg szavait a visszafojtott nyögések. Láttam, hogy minden egyes érintésem ismételt borzongással tölti el, talán ő is vágyott rám. Arra, hogy egészen közelről érezhessük egymást.
 Az enyém bezzeg csak egy nagy kocka- súgtam a fülébe, néhány aprócska csók kíséretében.
 Imádom a hasadat, így ahogy van- csúsztatta kezét pántos felsőm alá. – Nem tökéletes lányt keresek, hanem igazit.
 És mi van akkor, ha te viszont tökéletes srác vagy? Akkor sajnos nem illünk össze…-incselkedtem az ajkát harapva.
Kristóf szemében vágy gyülemlett fel. Az arcomba bámult, elmosolyodott, és érzelmes hangon így szólt:
 Olyan jó lenne folytatni ezt a dolgot, de egyrészt nem szeretnélek belerángatni olyasmibe, amire nem vagy kész, másrészt pedig nincs nálam…
 Olyan jó lenne, ha az életben egyszer nem rinyálnál- nevettem a fülébe. – Még szerencse, hogy az ominózus eset óta anya minden nap maga tömi belém a fogibogyit.
A srác egy pillanatra lefagyott. Különösebb cselekvés nélkül ücsörgött az ágy szélén, a lehető legtávolabb húzódva tőlem. Az a benyomásom támadt, hogy csupán a megfelelő kifogást keresi arra, hogyan sztornózhatná a kettőnk dolgát.
 Most akkor mégsem akarod?- kúsztam mellé, gyengéd csókolt leheltem nyakára, méghozzá hátulról- pontosan úgy, ahogyan a filmekben láttam.
 Fiúból vagyok, és szeretlek. Már hogyne akarnám?- fordult felém óvatosan, és állta a tekintetemet. – Csak éppen abban nem vagyok biztos, hogy te is hasonlóképp érzel. Nem akarok nyálas lenni, de nekem sokat jelent a dolog. Nem fekszem össze akárkivel.
 Krisi, hát én akárki volnék? Nem rég vallottam be, hogy szeretlek. Milán már a múlt- simítottam végig izmos mellkasát, ugyancsak hátulról.
Hihetetlenül vágytam rá. Arra, hogy teljes lelkemmel érezhessem őt, és úgy olvadhassunk eggyé. A szerelmeskedés nekem is sokat jelentett, én sem tettem volna meg akárkivel- annak ellenére, hogy röpke két hónap alatt Kristóf a második. Isten látja lelkemet, tényleg komolyan gondoltam a dolgot!
 Te vagy a lány, csupa nagybetűvel. Említettem, hogy csak olyan nőt vennék el, akit tudom, hogy sosem hagynék el. Nos, te vagy az.
 Szeretlek!- suttogtam vágytól remegő hangon, és minden egyes kimondott betű után egy újabb csókot leheltem a nyakára és a mellkasára.
Kocsonyaként remegtem, úgy vártam, hogy férfiasan hozzámérjen. Ott. Fölém ereszkedett, és combja az enyémet súrolta. Kezével ismét a pólóm alá nyúlt, majd addig érintetlen területeket járt be vele. Gyengéden lecsókolta rólam a ruhát, úgy feküdtünk ott, ahogy Isten megteremtett minket. Akkor azt éreztem, hogy egymásért születtünk erre a világra.
Egy percre minden megszűnt körülöttem, és csak Kristófot láttam, aki engem csókolt. Egyre perzselőbben. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése