Oldalak

Harminchatodik részlet - Hazug szerelem

Bár némiképp aggasztott, Milán mégis honnan szedhetett annyi baromságot, nem hagytam, hogy rám telepedjenek a negatív gondolatok. Mosolyt erőltettem arcomra, úgy léptem be a kocsmába- abba, amit immáron a Last First Kiss névtáblával fémjeleztek.
 Szia, Bogyó!- ugrott a nyakamba Kitti, mire én alig győztem kisöpörni a számból szöszi tincseit.
 Juj, de jó kedved van ma. Szia!- köszöntöttem jóval nyugalmasabb modorban.
 Kitti, drága, inkább engem ölelgess így- vonta magához a lányt egy számomra idegen arcú férfi. Próbáltam valami különlegesebb ismertetőjegyeket keresni, de minden egyes pillantásom sikertelenségbe fulladt. Kristóf festékes arccal támolygott elő a szomszédos helyiségből. Bágyadt képpel dörzsölte meg szemeit, majd egy hatalmasat ásított.
 Tengó, nem szeretnél inkább nekem segíteni? Szép dolog az asszony a háznál, de a férfimunka még mindig minket terhel- szigorította meg szavait, de tekintete mosolyra fakadt. Sokkal érzelmesebb lélek volt ő annál, mint, hogy sárba tiporja a friss szerelmesek légyottját.
 Szóval akkor ti most…?- szakítottam félbe saját magamat, és ezúttal én szorítottam magamhoz Kittit.
 Az utóbbi néhány nap annyira gőzös volt, hogy nem tudtam neked elmondani, pedig hidd el, te lettél volna az első. Így viszont Kristóf egy kicsit hamarabb értesült a dologról- magyarázkodott a szőke ciklon, miközben frissen lakkozott körmét véletlenül hajához ragasztotta.
Kristófhoz léptem, és egy megszokott- ám annál hevesebb- csókkal köszöntöttem. Mosolyogva karoltam át, de közben fél szemmel a szerencsétlenül hadonászó Kittit bámultam.
 Ne kalimpálj, Kicsim!- állította meg a keljfeljancsiként ide-oda billegőt Tengó.
 Ó, jaj, ide olló kell- léptem közéjük én is, csak, hogy saját szememmel mérhessem fel a károkat.
 Most voltam fodrásznál, ennyire szörnyű lett?- kérdezett vissza bután a lány, mire a két fiúval egy ütemre kacagtam fel.
Tengó érzelmes hangon próbálta megnyugtatni a lányt, de nem járt túl sok sikerrel.
 Hallod, Tangó!- szólítottam meg a fiút, mindösszesen egy betűt tévesztve. – Szerintem a legjobb az lenne, ha elmennétek a sarki boltba körömlakklemosót venni. Azzal még menthető a helyzet.
 A nevem Tengó. Lábtengó- mímelte James Bond magyar szinkronjának hangsúlyozását.
 Kedves Tengó, már csak egy napszemüveg hiányzott a tökéletes összhatáshoz- tapsoltam meg a produkciót, méghozzá nevetve. Úgy hittem, valamiféle baráti mizéria lehetett ez az ócska utánozósdi.
 Na, uzsgyi! Mielőtt még Kitti úgy jár, mint a vergődő légy a pókhálóban- bökött az ajtó felé állával az újdonsült tulajdonos.
Több sem kellett a szerelmeseknek, kézen fogták egymást, és elindultak az ajtóhoz. A lányka egészen viccesen festett- még a tükörfalon keresztül is. Ügyetlenül emelte meg bal kezét, máshoz viszont fejét horgasztotta le, csakis azért, hogy a két testrésze egy szintbe kerüljön. Fárasztó útja lehetett a boltig!
 Még jó, hogy te nem vagy ilyen bénácska- csókolt meg ismét Kristóf, ám akkor sokkal hosszabban. A még festetlen falnak döntött, úgy simult hozzám. Éreztem, amint egész teste megfeszül a közelségemtől, persze megállj parancsolt a vágyainak. Észhez térve támasztotta meg kezét arcom két oldalán, úgy bámult rám. Szempárja éppen óceánkékben pompázott- egészen biztosan színváltó volt. Éreztem, ahogyan egészen lelkemig hatol vele, és én nem bírtam tovább magamban tartani a kérdéseket.
 Kristóf, te tényleg híres vagy?
A meggondolatlan szavak hallatán elnehezülve hulltak le tenyerei. Kiábrándult tekintettel hátrált meg, úgy tűnt, Milán szavai mégsem voltak teljesen jogtalanok.
 Mégis honnan veszed ezt?- szegte meg a „Kérdésre kérdéssel soha” hangzatú íratlan parancsot.
 Milán mondta- böktem rá őszintén. Valahányszor rám nézett Kris, igazmondó szemei megbűvöltek. Képtelen lettem volna hazugságokkal álltatni. – Szólni akartam róla, hogy felkeresett, de még nem volt rá alkalmam. Csak most.
Nagyot nyeltem, úgy várakoztam reakciójára. Lábam földbe gyökerezett, szinte mozdulatlanná váltam a félelemtől. Pontosan úgy, mint egy-egy pánikroham alkalmával- és pontosan ugyanazon okból, rettegtem, hogy ebből a helyzetből bizony nincs menekvés.
 Milán, Milán. Mindig csak az az idióta Milán!- csapta meg a falat ököllel, mire annak milliónyi aprócska darabja a földre hullott. Pontosan úgy, ahogyan a szívem is. – Vajon miért érzem azt, hogy sohasem leszek neked elég jó? Mindig ott lesz Milán. A Milán, a csodálatos Milán. Az a Milán, aki meggondolatlanul megdug téged, aztán meg lelép Amerikába. Az a Milán, aki hazajön, és mindenbe belerondít- hangja egyre csendesebbre váltott.
Megszelídült arccal pislogott vissza rám, hiszen meglátta az időközben szemembe férkőző könnycseppeket.
 Ne haragudj, Cézi! Nem akartam neked hazudni- huppant el a közeli csocsóasztalra, én pedig hozzá hasonlóan cselekedtem. Éreztem, hogy ez a vallomás hosszú időt vesz majd igénybe. – Tudod, tényleg híres vagyok, helyesebben csak voltam. Még tinifejjel alapítottunk egy bandát két haverommal, és egyszer csak azon kaptunk magunkat, hogy befutottunk. A lányok a lábaink előtt hevertek, miközben a pénz csak úgy gyarapodott a bankszámlánkon. Az volt életem legsötétebb korszaka. A menedzser lánya magába bolondított, aztán faképnél hagyott egy másik zenészért, ráadásul még az apám is eltűnt. Hülye fejjel botrányokba keveredtem, míg egy nap az elvonón nem ébredtem.  
 De miért nem mesélted ezt el nekem?- patakzottak a könnyek arcomon. Fájt, minden egyes szava. Az, hogy én a legapróbb titkomat is rábíztam, de ő csak egy kis darabkáját adta nekem cserébe.
 Te voltál az első lány, aki nem a régi tetteim alapján ítélt meg. Fel sem ismertél, és ez végre új lehetőségeket adott. Valamire, ami igazi- kúszott mellém, és tenyerébe próbálta zárni az enyémet. Persze én sértődötten felpattantam onnan.
 Mégis mit képzelsz te magadról? Semmivel sem vagy különb Milánnál. Sőt, te nem csak szerelmet, hanem egy komplett személyiséget hazudtál!- ordibáltan teljesen kikelve magamból. – Te csak egy drogos srác vagy, telis tele beteg tévképzetekkel.
 Cézi, kérlek, ne mondd ezt! Én szeretlek téged, még akkor is, ha te ezt másképp látod. Sohasem akartalak bántani, tényleg csak az igazi szerelemre vágytam- próbált karjába zárni, de én durván ellöktem magamtól.
 És én barom még téged választottalak volna- kaptam fel a pultra hajított táskámat, és a bejárat felé siettem.
Kristóf meg sem próbált feltartóztatni. A sarokban kuporgott, és arcát térdei közé temette. Nem bámultam túl sokáig, de úgy tűnt, az elkeseredett zokogás rázza vállait.
 Számomra halott vagy!- böktem oda neki, még mielőtt becsaphattam volna magam mögött az ajtót.
Kegyetlenül vágtam hozzá szavaimat, nem törődve azzal, hogy már azok nélkül is széttapostam a lelkét. Végigszáguldottam rajta, akár egy landolni kívánó repülőgép. Fájt úgy otthagyni őt, hiszen a szívem mélyén tudtam, hogy nem nekem van igazam. Persze túlságosan is összezavarodtam ahhoz, hogy ésszerűen cselekedjek.
 Te meg hová mész, Bogyó?- kapta el tekintetemet a lépcsőnél nekem ütköző Kitti.
 El innen. Soha többé nem akarom látni azt a celebmajmot. Sohasem gondoltam volna, hogy képes lesz a szemembe hazudni!- ordibáltam szavaimat, akár egy dühtől tajtékzó boszorkány.
 Cézi, nehogy azt mondd, hogy nem tudtál róla, hogy híres! Te nem ebben a világban élsz, vagy csak szimplán vak vagy?- húzódott a lány ajkára egy halovány mosolyfoszlány.
 Arcvak vagyok, most már te is tudod- hámoztam le magamról Kitti kezét, és a képébe vágott igazsággal együtt otthagytam őt.
Futásnak eredtem, és nem érdekelt merre, csak menekültem. Kristóf, a barátnőm, és az érzelmeim elől,- de legfőképpen magamtól szerettem volna megszabadulni. Örökre.

5 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszik! Remélem megbocsájt Kristófnak...:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon örülök, hogy tetszik a történet! :) Az, hogy mi lesz - magamat ismételgetve megint csak ennyit tudok írni - még a jövő zenéje! :) Addig is, remélem követni fogsz! :P

      Törlés
  2. Neeeee. Miért ilyen igazságtalan a világ? Nem hiszem el, hogy ez történt... várom azt a részt, amikor Cézium rájön, hogy Kristóf miért tette azt; amit és kibékülnek :D Amúgy a rész -mint mindig- nagyon jó lett!
    Puszi: Kiara

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon örülök, hogy tetszik. :) Előbb-utóbb mindenre fény derül. ;) Puszillak.

      Törlés
  3. Köszönöm szépen, igazán nagy megtiszteltetés! :)

    VálaszTörlés